SKRIVET: 2008-12-01, kl 21:42:35 | PUBLICERAT I:

dreaming with a broken heart

Gud vad hemskt snart är det jul. Det är inte själva julen jag inte vill ha. Men jag vill ha julen så som det alltid har varit, MED min syster. Det är första julen utan henne nu och det kommer verkligen inte kännas bra, kommer kännas så tomt utan henne. Julafton är en familjedag som man ska ha det hur underbart som helst  på och bara umgås. Nu när hon är borta kommer det vara så himla tomt vill bara att julafton ska försvinna just nu tyvärr. Jag bara fasar för den dagen. Jag vill inte ha den här. Det var ju alltid du och jag som satt framför tv:n och käkade hur mycket godis som helst & tjattrade i flera timmar om alla misstag vi har gjort , vem ska jag göra det nu med?. På julafton har man en känsla som man aldrig har annars kan inte beskriva känslan men den är jävligt bra, men nu känns det helt fel. Det kommer vara som en sten som sitter inom mig den dagen.

Jag har dig runt omkring mig var minut,sekund. Jag släpper dig aldrig. Jag glömmer aldrig dina sista ord till mig Mikiss se till att du får ett underbart och långt liv. Du vet att jag alltid kommer älska dig och jag glömmer dig aldrig. Jag finns alltid hos dig. Jag lovar dig syster att jag aldrig kommer att svika dina ord. Jag älskar dig.♥        


lou

Jag vet den där känslan på julafton, kmr bara en gång om året. Trots att din julafton inte kommer kännas som vanligt så kmr du känna hennes närhet ändå. Jag hoppas att du kan få lite av den där härlig känslan ändå, jag tror att alla behöver den. Det är ngt fridfullt.PUSS ta hand om dig!



PUBLICERAT: 2008-12-02, 17:38:58 | URL: http://louisyourhomegirl.blogg.se/
lillis

<3<3 finns här



PUBLICERAT: 2008-12-09, 21:15:19 | URL: http://liilliissplace.blogg.se/
victor

Hej,Jag skriver om åldrandet och hur vi ska göra för att besegra åldrandet och leva i tusentals år, Åldrandet är en sjukdom som dödar massvis med gamla människor varje dag,alldeles i onödan har det visat sig.Kolla gärna in min blogg:)



PUBLICERAT: 2008-12-09, 21:28:53 | URL: http://victorbjoerk.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: