SKRIVET: 2008-12-11, kl 17:30:05 | PUBLICERAT I:

DAAAAAMP

10 FRÅGOR OM SEX
är du singel? ja
haft något seriöst förhållande? ja, ett enda
haft sex?  ja
varit gravid? nej
kärlek eller sex? både och
har du varit riktigt kär i någon? ja
finns det någon för dig just nu? du ; )
hur många gånger har du haft sex?  vet inte


10 frågor om dig själv

fullständiga namn?  Mikaela Lovisa Åsa Hulterström
när fyller du år? 24 juli
några utsmyckningar på din kropp? neej tyvärr men det kommer
vad har du på dig just nu? ljusa chinos & en vit tröja
vilken årstid är bäst? sommaren
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? när jag får ligga i sängen precis hur länge jag vill
vad tycker du mest om hos dig själv? att jag alltid försöker se positivt på saker, och man ser mig oftast med ett smile
vad är du bra på? jaaaa, ingen anning
vem älskar du mest på denna jord? min familj


10 frågor om dina vänner
vem är din allra bästa vän? Josi
vem vet allt om dig? mamma
vem är den roligaste av dina vänner? jag vet inte, alla e roliga på olika sätt
vem är snyggast av dina vänner? ingen slår mig, hahah
vem är mest partyprisse? haha Josi
vem är den du helst har filmkväll med? Josi är den jag brukar ha mest filmkvällar med
vem av dina vänner är mest "evil" ? hmm.....
vem röker av dina vänner? många
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med? det beror på


10 frågor om din familj

vem står dig närmast? mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja
vem är farligast i din familj? måste nog vara jag
vem ser roligast ut i din familj? hahaha min hund nisse
vem är coolast? hallå, jag:O
har ni några djur?  2 hundar
vem har du mest gemensamt med? Mamma
vem står för underhållningen?  jag & mamma
vem sover du oftast med? ingen i min familj iallfall
roligaste kvällen med familjemedlem? mamma


10 frågor om idag

vad har du gjort? vart i skolan
har du varit glad idag? jadå
har du varit ledsen idag? nej
har du gjort något bra idag? tror inte det
har du slagit någon idag? nej
vad ska du göra nu? vila mig en stund
har du gjort något dåligt idag? tog några bloss (A)
vad har du ätit idag? mat
har du duschat idag? nej men ska det sen
är du trött nu? aa som fan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: