SKRIVET: 2008-12-04, kl 12:31:06 | PUBLICERAT I:

Born to be cheap

Hade då dansföreställningen igår, det gick ganska hyfsat bra. På  den första gick det nja på den andre gick det bra på den tredje gick det kanooon. Känns ganska skönt att det är över nu. Jag blir galen på folk som sitter i publiken & hånar en , seriöst ställ dig där själv . Jag förstår inte att man gör så, visa respekt. Tack Pau för att jag fick låna din säng i 2 timmar, behövdes verkligen.
Får se om Lou lägger upp sin julkalender snart då, längtar att få se mig själv i en julkalender. Har alltid varit min dröm, haha. Ska ta en morris nu, peace


magdalena Q

ja vet jag blev as irreterad, så till slut sa ja till en av dom att hålla käften, !!!



PUBLICERAT: 2008-12-04, 17:14:56 | URL: http://magdalenaqvarford.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: