SKRIVET: 2008-12-09, kl 18:32:35 | PUBLICERAT I:

Beeing elsewhere

Började skolan vid 2 idag som sagt naturkunskapsprov, det gick väl inte så som jag hade förväntat mig. Bättre kan jag. Labb efter provet sen hem gång, inte alls lång skoldag vilket var jätte skönt och bra. Känner att halsen är väldigt dålig usch usch! Ska ringa till vårdcentralen imorgon och begära att jag får komma dit pga av halsen och får jag inte komma kommer jag skrika i deras öron tills dom blir döva för med mig leker man inte, haha. Sitter och knarkar strepsils änn, smakar verkligen inte bra men det hjälper för stunden iallfall.
Jag är jätte ledsen just nu, mitt te är SLUT. Kill me typ känns det som. Jag har heller ingen ork för att åka och köpa te sen har jag inget snus kvar heller, mitt liv går under.
Ska gå och dränka mig i toalett vatten nu, peace



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: