SKRIVET: 2008-12-27, kl 00:07:41 | PUBLICERAT I:

26 december o jag är fortfarande ung

Asså helt seriöst så är jag verkligen lyckligaste på jorden just nu. Vet ni varför? FÖR MIN DATOR FUNGERAR IGEN. Mina bilder och all min musik är inte borta. Helt överlycklig är jag. Så nu kanske jag kan börja blogga lite mer normalt igen.
Iallfall, dagen har inte bestått av så mycket. Följde med mamma till ikano huset vilket jag kanske inte skulle ha gjort. Sjukt mycket folk, alla är som djur vid såna här tillfällen. Usch blir galen. jag råkade knuffa till en tant men det var inte meningen, jag var ju så himla arg på att folk ska tränga sig & betee sig som apor. Kan ju säga att det var en stor jävla lättnad att gå ur det där varuhuset. Fick med mig hem en tröja, ett par byxor och två par örhängen. Efter ikano var det dags för lite mer guitar hero, börjar bli grym på det där. Jag lovar, hatade verkligen det där spelet från början men nu älskar jag det. Vill bara informera dig Saado att jag kommer slå skiten ur dig på guitaren hihihi, inget illa menat men jag är KUNG och BÄST på det. Efter att ha spelat i någon timme så satte jag på filmen The hills have eyes 2, den var absolut inte läskig bara jävligt äcklig med alla inälver och armar här och var. Kvällen tillbringade jag med Josi. Vi spelade lite till guitar hero. Sedan gick vi till macken för att köpa lite chirredirre. Såg yttligare en film Kung fu pandan, äckligt rolig film. Mest sjukaste med filmen var nog att pandan hade en fågel som pappa, men som sagt man vet aldrig vad som händer och sker i en tecknad film. Se filmen, som sagt sjukt rolig. Har även hunnit med att spela lite nitendo wiii, jag är fan en tvspelstönt MEEE LIKE eller nee MEEE LOOVE. Tänkte att jag nog snart skulle sova är hur trött som helst. Det känns som att jag skulle kunna slockna med en gång. Neeeeeeej tittade på klockan nu och såg att jag har missat scrubs. FAAn faan, mitt favvoprogram. Sånt är livet. Imorgon är det även lördag, hoppas på något vettigt. Pallar inte sitta inne längre, har varit hemma sen i söndags, har knappt varit utan för min dörr. Nog dags för det nu. Nee känner att jag har skrivit en bok nu vilket jag inte ville från början så PEACE på er.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: