SKRIVET: 2008-08-10, kl 15:23:13 | PUBLICERAT I:

Om man kanske skulle skriva ett inlägg

STAMATA!

Dåligt väder som  vanligt här i härliga svedala fyfan asså det är helt sinnesjukt
regn hit & regn dit.
Iallafall denna vecka började surt för mig fick halsfluss & har mått piss.
Ska gå på tabletter i 10 dagar så på torsdag är jag frisket igen.
Igår blev det att först vara hos Josi sedan bar det av till lambo, fattar inte änns vad vi gjorde där.
Efter det blev det la kroga fast inget dricka för mig ( inte så mkt allafall).
Josi var en pärla som hittade en cykel till mig som jag kunde cykla hem på i det blöta vädret.
Trode cykeln var perfekt men när jag kom till nerförsbacke & skulle bromsa vid ett övergångs ställe
så visade det sig att cykeln fan inte hade några bromsar , självklart ramlade jag då men det är helt
ok . Dumma cykel jag som trode han var min vän.
Men tack ändå Josi för cykeln, puss på dig.
Sitter här nu, vaknade vid 2 & bara ohshit är klockan 2 .
Jag fick panik, hela jävla dagen har ju gått åt sömn men vafan det gör inget
för det finns ändå inget att göra i detta väder.
 Nisse(hundvalp) pissar hela tiden påmitt golv & jag får  damp.

bad to the bone ; )



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: