SKRIVET: 2008-08-19, kl 15:03:10 | PUBLICERAT I:

Lista

Sammanfattning sommaren 2008


- gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
gick på krogen HAHAAH


- dog någon som stod dig nära?

nej inte i sommar

- vilka länder besökte du?
Grekland, sen bilat hem  genom Makedonien,Serbien,Ungern,Slovakien,Tjeckien,Tyskland & Danmark


-är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
Vill göra allt jag gjorde sommaren 2008


- vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
20 juni till 24 juli


-största misstaget?
Bry dig inte


- har du varit sjuk eller skadat dig?
aa fick halsfluss


- bästa köpet?
ojoj vet inte


- vad spenderade du mest pengar på?
Sprit


- gjorde någonting dig riktigt glad?
Aa vill jag lova


- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?

Det är många men ingen annan förstår musiken förutom Josi

- är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Gladare tror jag


- vad önskar du att du gjort mer?
vet inte


- vad önskar du att du att du gjort mindre?
slöat


- hur tillbringade du din midsommarafton?
På ett flygplan


- blev du kär i sommar?
I massor :D


- hur många förhållanden?
zero


- favoritprogram?
våra bästa år


- bästa boken du läste i sommar?

Midvinterblod & sommardöden

- något du önskade och fick?
en plattång


- något du önskade dig men inte fick?
nee


- vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
partajade


- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
jag tror inte det


- hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?
Fett bra skulle jag beskriva den, med mkt olika plagg


- vad fick dig att må bra?
Josi & allt nere i asprovalta


- vem saknade du?
Min syster


- de bästa nya människorna du träffade?
ojoj


- sommarens sötaste?
finns ingen spec

- sommarens besvikelse?
att komma hem till ett regnland


- sommarens bästa?
greece


- sommarens snällaste?
JAG hahah

- sommarens roligaste?
Finns massa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: