SKRIVET: 2008-08-25, kl 23:12:50 | PUBLICERAT I:

lista innan jag däckar

DIG:
1. Hur lång är du? - 158 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? -polis
3. Vad pluggar du? - dans på ljunkan
4. Har du långt hår? - nej,ge mig!
5. Vilken hårfärg har du? - typ blond tror jag
6. Sminkar du dig? - lite varje dag

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? - yes
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - båda 3
3. Hur många syskon har du? - jag hade 3 men förlorade min storasyster,vila i frid <3
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? - godnatt ses imorgon
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - taco
6. Hur många ställen har du bott på? - 2 st
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - min lillebror
8. Vilken familjemedlem är snällast? - jag
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? -när min bror körde mig till skolan?
10. Hur gammal är din mamma? - 43 hela bast

KOMPISAR
:
1. När var du senast med nån kompis? - Idag
2. Hos vem sov du över senast? - Kenn
3. Har du kysst nån kompis? - aaa
4. Har du varit tillsammans med nån du är kompis med nu? - neej
5. Vem har du varit kompis med längst? - Jonas
6. Vem känner dig bäst? - Mammsen
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - vetifan
8. Hennes tröja om du gjorde det? - öhh?
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - never

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? - ljust nu pyjamas
2. Har du bytt om idag? - arrå
3. Favorittröja? - ingen anning
4. Vad använder du för skor? - vita tygskor
5. Har du gett bort kläder nån gång? - ja
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - Ja
7. Har du handlat kläder genom internet? - japp
8. Har du ljugit om din kläd storlek nån gång? - nej varför skulle jag

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? -  ibland
2. Klä dig annorlunda? - jag vet inte
3. Vara dig själv? - klart
4. Visa dig i bikini/badbyxor? - jaarå
5. Pierca dig? - ja
6. Dig på utmaningar? - alltid
7. Ha sex på offentlig plats? -nej men har haft(A)
8. Vara omogen? - ohja
9. Äta småkryp? - nee inte nu

SKOLAN:
1. Vad heter din skola? - Anders ljungestedts gymnasium
2.Vad heter din favoritlärare? - Niclas Stolt
3. Vad är ditt favoritämne? - dans
4. Snyggaste läraren på skolan? - ingen
5. Har du bra betyg? - vill jag lova att jag INTE har
6. Tråkigaste ämnet? - alla ämnen med min mentor
7. Har du skolkat mycket senaste året? - jibbjibb
8. Har du fuskat på prov? - en gång
9. Hur tar du dig till skolan? - oftast cykel
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? - neej

RANDOM:
1. Vet du vem FATO är? - Nej
2. När tuggade du tuggummi senast? - förut
3. När var du på semester senast? - i sommras
4. Vilken färg är det på din tandborste? - blå
5. Är ditt hår tråkigt? - soom fan
6. Vad har du för påslakan just nu? - blommigt
7. När såg någon dig naken senast? - jaadu
8. Hur ofta duschar du? - varje dag typ
9. Gillar du BUBBEL ROLLER? - nej
10. När ska du gå och lägga dig?- typ NUUU



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: