SKRIVET: 2008-08-27, kl 19:32:44 | PUBLICERAT I:

aj aj aj

aa precis så jag känner nu . Har träningsvärk i precis varenda del av min kropp . Bara att sätta mig ner på en stol tar ett år . Shit det gör verkligen skit ont. Lixom jag har inte rört mig ett skit under sommarlovet bara tjockat mig & levt livet & så kommer man tillbaka till skolan & kör järnet. Igår var det jazz vilket jag fick träningsvärk i benen magen & armarna för. Idag var det balett & improvisation vilket har lett till att jag har fått träningsvärk i resten av min kropp. Jag undrar hur det kommer se ut imorgon, ojoj. Kommer säkert gå som en aa jag vet inte vad. Plus så har jag fått blåsor & skoskav av mina nya skor. Fick gå från skolan till resecentrum på tårna vilket gjorde till att mina tår e helt ömma nu. Jaa jag vet allt är dåligt med mig idag.Vädret gör inte saken så jävla mkt bättre heller. Jag säger bara en sak piss på denna dag för mig. Kunde lika gärna fått hoppa över denna dag tycker jag. Sen blir jag såå jävla irreterad oxå på folk som stör sig för mkt på en fast man inte gjort ett skit. Hur skulle jag eller vi veta att det blev så . Herregud . AA som sagt jag kunde lika gärna ta en spade och gräva ner mig så jag slapp se mig idag. Men hoppas ni iallfall hade en mkt mer trevligare dag än vad jag har haft. Ska nog snart dra mig en dusch för att sedan lägga mig i sängen& kolla film . Aa idag ska jag fan tycka synd om mig själv så det så. Haaaaaaaaaaaaaa. Bajs dag



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: