SKRIVET: 2008-04-15, kl 22:19:36 | PUBLICERAT I:

varför

hur kan man egentligen mörda någon?jag förstår verkligen inte det.
JAG blir så pisst off när jag fick höra om lilla flickan Engla .Det verkligen högg i hjärtat då, fast jag inte känner henne så lider man på något sätt. Jag förstår inte dom där monstrerna som har hjärta eller jag menar har inget hjärta till att döda någon , FYFAN! JAg tycker att dom borde straffas så som dom har gjort mot andra. Det vore inte mer än rätt!
Usch tänk bara på henne familj nu, det är verkligen hemskt. Jag vet själv hur det är att förlora en i familjen . Jag lider verkligen med dom.
Jag har tänt ett ljus för Engla & det tycker jag att ni oxå borde göra, det kan ni göra på expressens hemsida.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: