SKRIVET: 2008-04-26, kl 12:22:18 | PUBLICERAT I:

this is how we do

igår softa jag mig hemma hos Josi med Gro, vi skulle igentligen ha spelat ölbrändboll men det blev såklart inget för självklart ska vissa personer backa ur i sista sekund & det gör mig pisst off. För lixom har man bestämt en sak & sedan bara skit i det är så himla dåligt menmen bajs på det.
Så vi softa oss istället & sedan bestämde sig Josi & Gro att dom skulle dra till blueheaven(katedralfest) men jag kunde inte följa med pga att mina ben gör så f****** ont , jag tror jag har fått benhinnsflamation. Det är ju inte kul att dra på partaja om man inte kan dansa sig så jag bestämde mig för att dra hem & sova.

Idag gick jag upp skit tidigt typ vid halv nio . Måste bara säga att jag hade världens äckligaste & skrämmande dröm . off usch den var äcklig till och med jag blev fan rädd aja. Jag drog mig uppåt från sängen för att dricka en kopp kaffe sedan bar det av runt skäggetorp som är ca 5 km kände att jag behövde gå lite. Fast egentligen ska jag inte anstränga benen så mkt för då kommer det aldrig gå över.

När jag tänker efter har jag varit rejält duktig den här veckan jag har gått skit mkt & jag har sprungit ganska mkt oxå
Det jag inte fattar är att själv jag, Mikaela Lovisa Åsa Hulterström har sprungit frivilligt, det är sjukt : P.

have a nice day.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: