SKRIVET: 2008-04-14, kl 16:57:03 | PUBLICERAT I:

the night is young

skola från 8.10 till cirka 13.45. Har inte hänt ett shit idag i skolan samma gamla vanliga visa ,igentligen skulle jag gått till 14.45 men jag orkade inte engelskan idag vi kollar ju ändå bara på film , filmen This is England . Sedan var det bussfärd hem till skäggetorp med Micka & Lou . jag hatar verkligen att åka buss.
Sedan när jag kom hem så ser jag Hella & Jonas spela bandy utanför oss så då var det ju bara att slå sig ner där ett tag & prata lite. Sen bestämde jag mig för att lära mig spela bandy så Jonas lärde mig lite vilket gjorde bra resultat. satte 3 skott av 3, så nu är jag KUNG på bandy hihihi.Efter ett tag sittande där nere med krabbarna grus gick jag upp till mig & blev bemöt av 2 små blonda skallar igen, Felicia & Celine. Lika gulliga är dom varje gång fast lite jobbig är dom för dom pratar så mkt ,aa ni vet ju hur små ungar är.
Nu äntligen sitter jag här & softar mig som jag har väntat på hela dagen. Men softar tiden är snart slut för snart ska jag dra mig mot mickas place för att plugga till historia provet som är på onsdag. ska nog ta & plinga henne nu & höra vad hon har att säga om saken.

puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: