SKRIVET: 2008-04-21, kl 20:36:35 | PUBLICERAT I:

soooooooooooool

aa nu har det varit soligt i två dagar & det är så himla underbart.

igår så gick jag först hem till Micka & chilla med henne & Yannick. Sedan drog jag hem till mammsen för hon ville att vi skulle dra til Ikea för att köpa lite saker till balkongen. Sedan kom jag hem & mamma & babba drog på kalas, det var tydligen min kusins födelsedag men jag pallade inte följa med. Sen kom Yannick & Micka hem till mig så chilla vi & drack te, mkt sooooft. Efter en stund så drog dom hem & sen kom nästa gäng hem till mig, Josi & Camilla. Då drack jag yttligare två te & så spelade vi lite kort på balkongen & jag lovar att det var ca 25 grader där & det va såååå himla skönt.. Sedan drog vi lite basket.

Idag skolan först sen hem käka sig sov lite & även sola lite på balkongen. Sedan hem till Josi för lite kaffe med henne & hennes moster. Drog till fotbollsplanen där det var fullt med folk guuud vad skönt det kändes med allt folk som är ute.

Jag har helt enkelt vari allmänt glad dessa två dagar pga solen & jag vill verkligen tacka mr sun för det , jag behöver verkligen lite positivt i mitt liv just nu. PUSS på dig solet,

PEACE I'M OUT



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: