SKRIVET: 2008-04-19, kl 15:18:35 | PUBLICERAT I:

shulilulu lilla ladie

igår vart det hockey hemma hos Josi med Björn & Gro & självklart skulle LHC förlora, men jag kände på mig det redan från början. Men jag tycker om cluben ändå : D. SEdan efter hockeyn bar det av hem till Jonny där även Abbe & Boris var. Vi chillade där lite granna sedan skulle Josi & Gro på partaja så jag & Boris började vandra hemåt . Det första jag gjorde när jag kom hem var att slänga mig i sängen somnade med en gång kändes det som .

idag vaknade jag vid runt 11 drog mig en snabb dusch , & sedan bar det av till min systers gravsten . Stenen var verkligen underbar så himla fin. När jag väl stog framför stenen kände jag hur tårarna började rinna , jag som hatar att gråta . Men vad ska man göra när man saknar sin syster så?.
Efter vi varit där & planterat lite blommor så drog jag & morsan till centrum för att handla lite. Och nu sitter jag här ska strax gå till köket & hjälpa mutti med maten .


Keep up the good work.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: