SKRIVET: 2008-04-23, kl 13:48:39 | PUBLICERAT I:

onsdag

idag är man ledig vilket verkligen känns jätte skönt . Denna dagen har jag spenderat med Micka , vi har ätit gått ut & gått och SOOOLAT. Det syns rejält i mitt ansikte redan. weiiiiiii. Just nu sitter man & tittar på the voice & tyvärr just nu är min icke idol & hennes video, Rihanna. Förlåt men jag klarar inte av henne bara plus att det går rykte om att hon har/gör dejtat min man Pharell . Nee men seriöst jag klarar inte av hennes musik bara, men som sagt det är ju vad jag tycker.
Ska nog ut & sola lite till snart med Micka måste verkligen bli brun innan sommaren kommer. Sen när mutti kommer hem från jobbet ska vi två gå & sola på meddo. Sen har jag väl inga mer planer för idag elr jooo jag måste ju läsa boken musselstranden, men vem orkar sitta & läsa en bok när det är så fint väder ute.

Cuz if I got you I don't need money
with you with you.


image110



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: