SKRIVET: 2008-04-28, kl 15:26:39 | PUBLICERAT I:

nationella

ja då var det avklarat Nationella i engelska B . Har gjort 2 moment , muntligt & uppstatts.
Idag var det uppstatts dags vilket gick ganska bra men jag kunde ha gjort bättre av mig. Men texten var ganska svår fatta inte allt. Man skulle skriva om vägen till vuxenskap vilket var jäkligt svårt. För lixom vad ska man skriva om ?
Men jag skrev bara på , i slutet så gick det på räls pennan bara skrev.
Alltid när jag ska skriva en uppsatts så tar det typ en halvtimme för mig att komma på något men när jag väl har kommit på något så går det som en räls.
Idag har det varit en soft dag började med nationella vid kvart i elva sedan när det var klart var det bara att cykla hem igen. Fast imorgon går man till fem känns inte lika skönt men man får stå ut för det är ju ledigt från onsdagen sen hela veckan & det ska bli så skönt.



I was a girl how loved the man like a little child



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: