SKRIVET: 2008-04-12, kl 15:55:34 | PUBLICERAT I:

kvart i fyra och jag har inget liv

idag vaknade jag av att två små blondiner på 7 & 9 år kommer in och skriker -upp med dig din latasak.
så då var det ju bara att kliva upp för när dom där 2 är på besök så kan man inte få någon lugn & ro alls, vilket jag skulle behöva just nu, men vad gör man inte för sina syskonbarn .Dom är ju trotsallt mina små änglar som jag älskar väldigt mkt.
sen satte jag i gång med frullen vilket blev äckel gröt med linfrön och så lite äpplemos till det. (äter det endast för att det är nyttigt). självklart blev det te efter det oxå . Jag har blivit värsta te älskaren nu & det har jag ju bara en person att tacka för HAHAHAHAH det är miggas fel.
sedan bar det av till willys för lite matshopping med morsan & co.
& nu sitter jag här mätt & belåten med en snus i käften & mitt bubbelvatten .
 ikväll har jag inte en anning om vad jag ska göra , finns knappt inget att göra nuförtiden . får se vad det bli hoppas något roligt händer . känner mig faktiskt partysugen .



my lover boy



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: