SKRIVET: 2008-04-13, kl 15:14:57 | PUBLICERAT I:

kaffe & te

Jonas var här nyss vi tog en kaffe & snackade lite skit om allt möjligt . Pratstunderna med honom är väldigt intressanta & älskvärda, vi pratar om allt. Vi pratade även om vad vi ska göra i sommar & vi kom fram till att nästan alla har körkort då så vi kan göra precis vad vi vill . Vi kom inte fram till något speciellt men att vi ska umgås & ha kul soom fan & göra lite allt möjligt , vi kommer ha skit kul för det har vi alltid vad vi än gör .Jag måste bara säga att jag älskar verkligen hela gänget .det går inte att beskriva med ord hur kul vi har .
image105

Nu sitter jag här & dricker te , jag väntar även på att migga ska skicka sms till mig så jag kan dra till henne chilla lite dricka te & träna på trafikantprovet som är till imorgon.Sen blir det väl att snacka massa skit om allt.Med den där kvinnan,migga asså kan man prata i evigheter om verkligen allt.

LOVE AND UNDERSTANDING





Micky

Wiie fan va sööööööööööööööööööt



PUBLICERAT: 2008-04-13, 15:50:33 | URL: http://mickau.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: