SKRIVET: 2008-04-29, kl 21:22:51 | PUBLICERAT I:

just an orginal day.

Idag har jag varit i skolan från 8.15 till 17.00. Ganska lång dag.
Första lektionen var balett vilket gick ganska bra, det går så fort bara. Det va sista lektionen den här terminen men börjar sen igen i trean som tur är.
Andra lektionen var Historia & som vanligt fick vi skriva hela lektionen .
Tredje lektionen var kulturhistoria (hatämne) & den lektionen går sååå himla segt. Och det blev ju inte bättre av att vi fick lyssna på äcklig opera hela lektionen & sedan i slutet fick vi kolla på balett ( törnrosa).
Fjärde lektionen var då moderndans & det gick oxå hyffsat bra idag. Hela typ lektionen övade vi på koreografin till våran dansuppvisning, vi satte typ allt som vi har lärt oss. MKT bra.
Sedan var dagen slut & då kom Ingla-Lena (Mickas mamma) & hämtade oss för vi skulle iväg för en matshoppning tills imorgon.
När jag väl var hemma sedan tog jag mig en snabb bit mat för att sedan dra ut till ikanohuset med mamma. Jag hittade jätte fina byxor ett par blåa byxor typ "gubbbyxor" . Pau i min klass har sådana & jag har alltid velat ha såna så jag köpte ett par billigt & bra var det oxå : ).
AA det var min dag det & nu sitter jag här för att varva ner min dag för imorgon är det en stor dag, VALBORG.
Ska nog dra mig mot sängen snart & läsa min hemska bok *suck*.


Take care



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: