SKRIVET: 2008-04-11, kl 20:16:10 | PUBLICERAT I:

jag vet faktiskt inte längre

jag saknar min syster något enormt det är så tomt utan henne & jag är inte mig själv längre, jag vet det själv & även folk har sagt det till mig. men vad ska man göra när man har förlorat sin soulmate?
jag vet att livet går vidare men för mig känns det som allt har stannat upp & jag bryr mig faktiskt inte. även fast det bara har gått 2 månader så känns det som att jag har varit utan henne i flera flera ååååååååååår. jag vill bara kunna krama om henne, skratta med henne, höra hennes historier. ohooooooooo.
och sen har vi ju då allt runt omkring mig det går bara skit jag tror jag ska ge upp skiten för jag pallar inte med den situationen längre. (fyfan vad jag klagar) .jag ska nog lämna dom ifred tror jag . skitsamma jag bryr mig inte.
sen har vi min stora kärlek som jag kom över ett tag men nu så har jag fallit till samma plats igen & jag ska göra allt för att få tillbaka honom jag bryr mig inte .

aaa lite tankar från mig, kände att jag behövde skriva av mig lite.

peace.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: