SKRIVET: 2008-04-25, kl 15:54:52 | PUBLICERAT I:

fredag & solen skiner fortfarande

ännu en vecka har gått & det börjar närma sig sommarlov !
Just nu i skolan är det ganska mkt om jag säger så, för självklart ska lärarna vara idioter & lägga allt i slutet av vårterminen så är det alltid! Vilket gör att jag för dampet, för jag kommer aldrig klara allt jag har kvar att göra. Men jag får ju gentligen skylla mig själv men ändå , tänk på oss stackar elever .

Så dagens tummen ner går till Lärarna.
Och dangens tummen upp går till MIG SJÄLV hahahaha.

image111

Idag vet jag inte riktigt vad som händer det är sånt som märks. Men som sagt det är sooft iallfall för det är FREDAG. Fredag är näst bästa veckodagen . Men Lördag är bäst punkt slut. För då kan man lixom sova halva dagen sen kan man göra vafan man vill slippa bry sig om tid & att skolan är imorgon. OFFF vad skönt.



And I hate how mutch I love you boy.


Jasmine

Hur har din dag varit? :)
Ha det bra :)



PUBLICERAT: 2008-04-25, 16:01:33 | URL: http://assmine.blogg.se/
Rebecca

Usch, jag vill inte ha sommarlov...



PUBLICERAT: 2008-04-25, 16:02:05 | URL: http://rebcca.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: