SKRIVET: 2008-04-14, kl 17:10:43 | PUBLICERAT I:

.......

Favoritcafé: jag har nog inget, för jag är ingen cafe människa
Favorittidning:  dagstidningar & veckorevyn
Bästa saken som händer i sommar: jag ska till Grekland & jag fyller 18 år :D
Favoritplagg i garderoben just nu: hmm allt som är skönt , orkar inte skriva allt
Längd: ynka 158 : /
Byter gärna garderob med: nicole richie
Vanligaste färgen på mina kläder: svart & vit . Jag vet jag är en tråkig människa
I sommar kommer jag att gå klädd i: klänningar, shorts, linnen & får inte glöma BRILLORNA
Men absolut inte i: jeans
Byxa eller kjol: byxa måste jag säga för att  kjol är inte fint på korta ben, vilket är det jag har
Sminktips till allmänheten: jaa du sminka dig hur du vil lbara det inte ser för jävligt ut.
Mig själv med tre ord: glad, lat & fantastisk HAHAHAAH
Morgon- eller kvällsmänniska: både och det beror helt på . Men i allmänhet är jag en väldigt lat människa
Sparare eller slösare: båda ?
Bästa film: Stomp the yard & good luck chuck
Bio eller promenad: promenad
Vad vill du jobba som? jag vill jobba som POLIS
Kaffe, te eller inget? både och fast nu mera lutar det åt te hållet
Vilken film såg du senast?  ojoj jag har ingen anning om vad den heter men det gör inget för den var verkligen dålig
Har du en besatthet? ja det har jag



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: