SKRIVET: 2008-04-13, kl 21:27:41 | PUBLICERAT I:

en helt vanlig söndag

var nyss inne & tog en hot hot hot dusch vilket jag verkligen älskar.när jag väl stog där inne i duschen kom jag på mig själv igen med att jag pratade med mig själv och att jag pratar med mig själv händer väldigt ofta. Jag förstår inte. jag kan bara gå för mig själv ute elr var somhelst & prata med mig själv vilket är jävligt pinsamt jag menar tänk om någon skulle höra mig & se mig , omg säger jag .då skulle jag verkligen bli tomat i ansiktet.
Är det någon mer än bara jag som pratar med sig själv och sen kommer på, vafan håller jag på med varför pratar jag med mig själv ?
jag hoppas verkligen att jag inte är den enda utsatta när det gäller det .

Var hemma hos Micka förut & något trafikant provs pluggning blev det inte istället blev det specialarbete om droger som ska vara inne imorgon. vilket vi inte visste fören jag gick in & kolla när uppgiften skulle vara klar. då vill jag lova att vi fick en chock när det stog 14/4 .så då var det ju bara att skriva klart hela skiten med en gång .

Sedan vill jag tacka Micka för den fina designen på min blogg , väldigt fint. tack så mkt bullan för den . puss on you.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: