SKRIVET: 2008-04-16, kl 16:36:45 | PUBLICERAT I:

dance forever!



Idag vaknade jag vid halv 9 tog en snabb dusch ringde till micka så hon hoppade upp, drog till henne fixa mig lite.
Sedan bar det av till skolan på biken . När vi väl kommer fram sätter vi oss lite i gallerian & chilla & väntade på att matsalen skulle öppna , drog in & käka (men det var ingen god mat). vandrade sedan till baka till gallerian för att softa lite till. Sedan bar det av till peddan, matteskolan . och efter ett tag kom Yannick & hiwa & hälsa på oss lite inne i peddan sedan drog dom. Sen bestämde jag & micka oss för att vi inte orkade mera så vi drog hem .
& nu sitter jag här & det är bara onsdag & jag LÄNGTAR ihjäl till helgen. hihihi.

Min systers gravsten kom även idag så det blir att åka dit i helgen oxå, vilket kommer bli väldigt jobbigt. Men det är bara att inse att det finns svåra stunder i livet som man måste möta.
image109


lou

Det är inte "bara onsdag" mikiss, tänk såhär det är ONSDAG snart helg :D inte mkt kvar .. hehe.. det är nu helgen börjar. thihi..

Du är en av de starkaste människor jag mött mikiss, de ska du veta. I admire you. Sannerligen tycker man att det mest är dåliga stunder men i det stora hela är ju livet egentligen underbart och tänk såhär "vilken otroligt tur du haft som fått möta en sådan person som din syster ändå var" nu bor hon ngn annanstans och det är ju synd att ni inte får bo på samma ställe men det är ändå tankarna som räknas! Du e starkt, du vet det, jag vet det, micka vet det, din syster vet det. Ha en bra kväll gumman :) puss.



PUBLICERAT: 2008-04-16, 17:48:51 | URL: http://louizzle.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: