SKRIVET: 2008-04-15, kl 15:49:09 | PUBLICERAT I:

boy you need to stop



Vem saknar du just nu: Min syster <3 !
Vad saknar du just nu: närhet
Har du nån pojkvän/flickvän: nej
Gillar du någon: aa & den personen kommer alltid finnas i mitt hjärta
Är du lycklig: jag kunde varit lyckligare men nu ska man inte klaga
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jag har varit med om det så jaa
Har du varit riktigt kär: ja
Vart vill du bli kysst? ......
Och om inte där? .....
När fick du senast en komplimang? vet ifan
Vad gjorde du kl 8 i morse? va i skolan
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? kom hem typ då
Det senaste du sa högt? köp snus
Vad var det senaste du åt? ett äpple
Vad var det senaste du köpte? tuggummi
Godaste glass-smaken? me dont like
Trivs du med ditt jobb? jag jobbar inte
Favoritklädsel? allt som är skönt har jag på mig
Favoritlåt just nu? jag har typ 10 favoriter
Vad gör dig glad just nu? hihih det vil ni allt veta
Humör just nu: fundersam & glad
Kläder just nu: ljusa byxor, vitt linne & lila cardigan
Sommarplaner: GREKLAND , ha fetaste festen för min 18 årsdag.
Hur många kuddar sover du med: offff många
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: beror på
Är du kittlig? det vill jag lova
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? LÄTT
Bor du i en stad eller håla (annat) : i en förort,
Gillar du att sjunga?aaa men jag är fan inte bra på det så håll för öronen

image108



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: