SKRIVET: 2007-10-08, kl 19:17:12 | PUBLICERAT I:

en dag.

jag vet att en dag kommer du & jag att återförenas igen, men inte på dena planet.Det ända jag vill är att du ska stanna kvar hos mig. vad kommer finnas kvar av mig när du försvinner? joo jag har svaret, en livlös själ. min livsglädje börjar redan försvinna fast du ännu inte har försvunnit. Och jag vill inte att DU försvinner ! SNÄLLA stanna kvar. Just nu är livet bara så himla orättvist. Varför du?
Jag kan känna din smärta inom mig och det gör mig helt förstörd. Jag kan inte äns se på dig för då brister jag. Vad kan jag göra så att allt blir bra igen? Om det skulle vara så, så skulle jag ta din plats istället för dig. Det är de ända jag vill just nu men det går inte & jag blir så ARG för att jag inte kan göra något åt saken . det ända jag kan göra är att hoppas men det finns ingenting att hoppas på längre. Mitt hopp är totalt bortblåst. Jag tror inte på hopp längre jag tror inte på något. Men du ska veta EN sak JAG ÄLSKAR DIG FÖREVIGT. STANNA försvinn inte för oss. jag ve tinte om det finns något som kallas för " gud " men hade det gjort de hade det här aldrih hänt. JAG KOMMER SAKNA DIG FÖR MYCKET FÖR ATT KLARA DET HÄR. Och det värsta är att du vet vad som kommer ske med dig.

jag älskar dig överallt annat .<3

goodbye is only painful when you know you'll never say hello again.

Hoppas du vet att du alltid kommer finnas inom mig.
image82



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: