SKRIVET: 2007-11-06, kl 14:36:13 | PUBLICERAT I:

äckliga ben.

hejhej era bloggande bloggtyper ; )

igår började skolan igen & som sagt jag hatar det där stället. Hade pyskologi den första lektionen sen drog jag hem pga. mina äckliga ben det är nämligen så att jag självklart jag har fått benhinsflamation elr vad det heter. det är så himla typiskt att jag just ska få de. för alltid är de jag som har halsfluss ögoninflammation elr något såntdär. usch mitt imunförsvar kan inte vara de bästa och de hatar jag men det är ju sånt man får ta som sagt alla kan inte ha allt bra.

Idag har jag bara varit hemma måste vila benen lite men det är såå himla långtråkigt att vara hemma en hel dag. finns inget att göra alla är i skolan så sitter man kvar här ensam. men jag har ändå fullt upp med skolarbeten att göra så lika bra att passa på att göra dom idag.( vad man brukar säga, men man gör de aldrig ändå).

nee vad jag är negativ till allt jag ska nog försöka ändra inställing som min mamma säger till mig. hon säger jämt att jag är så negativ till allt. men vad ska jag göra jag vet inte varför de har blivit så men det stämmer nog det hon säger.
det är på senaste tiden som jag har blivit såhär himla negativ. ( jag undrar vad folk tycker & tror om mig igentligen)
så det är väl den saken jag måste försöka ändra. men jag tror inte att det är så lätt eftersom jag inte vet vad problemet ligger men jag ska allt ta tag i det. så jag blir en såååååååååååååååPOSETIV liten flicka. hihihih

orka det här mer.

seeeeeyah!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: