SKRIVET: 2007-05-31, kl 23:42:29 | PUBLICERAT I:

Who am I to say you love me.

don't you know you are the one how makes me smile


höhöhöhöhöhö. Soooft dag då ganska slappt i skolan, men vi hade ju äcklig redovisning som man var tvungen att göra . så man ställde sig där frame i salen och körde på sitt gamla vanliga race. BLABLABLABLABLA det är jag ju lixom bra på . ; ). Sen så var det inte så mycket mer i skolan nej.Drog hem sooooooooooooooooftade mig jäkligt mkt .
HAHAH kommer hem sover från kl halv 3 till ungefär när josi ringer vid 5. Drar hem till henne chillar med kaffe & camilla. Och självklart körde vi spansk skitgubbe . Sen drar vi ut träffar lite people , sedan lite time for some basket.OCH SJÄLVKLART SÅ FUSKAR INTE CAMILLA & JOSI. HHAHAHAAHAHAHAHAH. sicka brudar .dom skulle man bara vilja bita i . & nu sitter jag här efter en film "an american haunting" som var dåligast av dåligast. men det är lungt man måste ju pröva nya saker i livet. imorgon är man ledig guuuuuuuuuuuuuud vad skönt .
Just nu längtar jag bara till sommarlovet ska börja & sen att det ska bli juli så att jag får komma bort från den här SKITEN. Grekland 2 veckor med josi the feeesk det skulle jag kunna ge guld för alltså. Så skönt att slippa allt här bara komma bort inte tänka på ett shit!

... JALLA (dör av garv)


CAMELL

:O fusk? vet jag ingenting om..min lilla fuskpelle.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: