SKRIVET: 2007-05-26, kl 13:06:46 | PUBLICERAT I:

to little for the good



Fan idag vaknade man skit tidigt och jag hatar såna dagar för man vet inte riktigt vad man ska göra.
Fast det är ju bra på ett sätt för då hinner man med så mkt som idag tex. .
-har jag varit ute gått 5 km ( duktig mikiss)
-varit med morsan på expert(fixat storebrorsans plakat till studenten)
-städat mitt rum.
aa typ såna saker å klockan är bara 13.00, fett duktig är jag ;D höhöhöhöhöh

Igår spelade vi ölbrändboll skit kul, alla samlade tillsammans igen så som det va förr: )
jag älskar dom tiderna.
Sen vart det lite trul på slutet å vet inte riktigt hur det ligger till just nu . Men vi är ju trotsalt vänner allihopa
så det löser sig nog.


 THE BOSS
1. Chefen har alltid rätt
2.Skulle chefen ha fel, gäller automatiskt paragraf 1!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: