SKRIVET: 2007-05-27, kl 21:49:58 | PUBLICERAT I:

i wanna grow old with you.

Du tog mitt hjärta o sedan kastade du iväg det som en basketboll  HAHAHAHAH


Segaste dagen vill jag lova.
Började med att Josi ringer till mig vid 12 & säger kom ut på en morris jaavisst går ner till Jonas sitter där &
morganerar med dom. Segt som fan.Sen vidare upp till mig på en kaffe & lite snack .Sen drar vi hem till Joseful
så hon kan frächa upp sig lite.mohahahah
Sedan går vi ut drar en basket med Gro & Simone de varade inte länge för Josi & jag skulle hem å eta.
Går hem till micka på ett pinne och lite kaffe josi dyker upp som en delfin i vattnet bara sådär:Dhöhöhö
vi chillar med lite tv & alla är lika sega.sedan går vi ut för att bara gå ut ,ringer till Gro å säger kom med morris
hon kommer vi sitter vid nygård pratar lite & så.sen går alla hem.
Och nu sitter jag här seg som ett as ÄNN! blir totalt galen.


vad ska jag göra med dig , du är som ett frågetecken i mina ögon nu.Jag förstår mig inte på dig : /



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: