SKRIVET: 2007-07-25, kl 22:48:37 | PUBLICERAT I:

aspis 07 .

 FYFAN!
vad kul jag & josi(pussy) har haft,hahahahahahaha det finns inte ord att beskriva med nya vänner en hel hög pavlo,gorrgos,gregory,lasaros,theo,simon å så självklart josis boy Francisco & sen min boy Vasilic.
vi saknar er killar!

på dagarna serverade våra killar oss på stranden självklart.sedan var det dags att dra hem å börja göra sig i ordning till kvället. som sagt kvällen är ung,hahahahahah.sså våra dagar bestod av fest fest fest & lite siesta.

men sist å inte minst kan vi ju inte glömma våran egena Nikko, fyfan vilken snäll kille har aldrig varit med om n¨ågot liknande. vilken snäll kille ..  nee nu orkar jag inte skriva mera kommer mer plus bilder mohahhaah., för nu e det dags att sova resan hem har varit en pain in the ass kan jag lova. å jag vill inte vara hemma i sverige jag & josi vill tillbaka till våra high five vännor:D....men vi kommer tillbaka nästa år.

vi glider



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: