SKRIVET: 2007-12-20, kl 13:39:21 | PUBLICERAT I:

LOVET

image86

Nu är det äntligen lov & det känns väldigt skönt att jag inte behöver tänka på läxor & allt som har med den där skiten att göra. Jag har så mkt annat att tänka på & fundera ut hur jag ska ta min framtid nu när snart allt kommer förändras. Jag vet inte äns själv hur jag kommer att ta det men jag ska försöka göra det bästa utav det.

Igår lekte jag med jotefi vi kollade på bonde söker fru & åt sönder oss, det kallar jag SÄÄÄÄLEK. jag älskar allt som går att stoppa in i min mun:D då menar jag asså MAT .


groo

klart du ska försöka göra det bästa av det mikiss! vi kommer finnas här för dig heeela tiden, när du än vill. och en annan grej, inte bara mat ;) jag vet att du gillar andra grejer i munnen .. runda & hårda... MOOOORGAAN! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: