SKRIVET: 2007-12-11, kl 18:48:32 | PUBLICERAT I:

lite skit.

PICK ONE..
1.Pierca näsan eller tungan?
tungan, vill ha men vågar inte?
2.Vara seriös eller rolig?rolig  palla vara seriös : O
3. Dricka röd eller grön mjölk? uff spelar ingen roll
4. Brinna upp eller drunkna?drunkna i eld 
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Med min mutti & bab

SVARA ÄRLIGT..

1. Tycker du om någon?nejloo
2. Sol eller måne? sol men måne oxå älskar natten
3. Vinter eller höst?Vinter för då vet man att det inte är sååå långt kvar till sommaren
4. Vänster eller höger?Höger
5.Soligt eller regn?SOLIGT palla blöta hundar
6. Vaniljglass eller chokladglass? vanilj , fast jag tycker inte om glass

OM MIG..

2. Hur mycket är klockan just nu?18:43
3. Fullständigt namn? Mikaela Lovisa Åsa Hulterström
4. Vart vill du bo?i Australien där jag har mina rötter
5. Hur många barn vill du ha?jag vill inte ha barn (känns det som nu) men om jag ändrar mig sen skulle det nog bli typ 2?
7. Rullar du spaghettin eller skär du den?det beror på vilket humör jag e på
8. Har du ätit sushi?nej faktiskt inte , men vill göra
9. Favoritglass? JAG TYCKER INTE OM GLASS
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet?ingen anning minst 4.(famlijen e beroende av flingor)
11. Humör?ALLTID LIKA  BRA

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:

1. Kysst någon?nopp
2. Sjungit? ja
3. Blivit kramad? ja
4. Känt dig fånig?nej
5. Saknat någon? nej
6. Dansat galet?ja
8. Klippt håret?nej
9. Gråtit?nej
10. Ljugit?nej
11. Blivit kysst?nej

GREJER:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? neee det tror jag inte.
2. Har du en hund?aa tyvärr så har jag ju de : /
3. Tycker du att du är attraktiv? OH YEAH självklart jag e snyggast i världen HAHAHAHHAH
4. Sover du helst själv eller med någon? SJÄLV, jag får panik när någon sover brevid mig jag måste få ha mitt space
5. Tror du på spöken? ALDRIG



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: