SKRIVET: 2007-12-29, kl 15:08:45 | PUBLICERAT I:

lite lista vaaaaaaaaaaaaaaaa.

Humör just nu: trött i kroppen men mår ändå bra .
Favoritgodis: hmm... inget
Är det nåt du absolut inte äter: det som jag inte tycker är gott
Kläder just nu: jeans & svart t-shirt
Musik just nu: Akon-hold my hand
Sommarplaner:  ska till Grekland med juusi
Längd och vikt: länge typ 159 (A) vikt ööööh 56
Morgon- eller nattmänniska: bådeoch det beror på
Sparare eller slösare: båda
Vem är viktigast för dig: min familia
Bästa film: Good Luck Chuck FETT ruuuli
Kommer du ihåg din första kärlek: jaa det gör jag mkt väl
Älskar du henne/honom fortfarande: nee det kan jag inte säga. men han finns i mitt hjärta föralltid
Har du några homosexuella vänner?: nopp inte vad jag vet
Tror du på mirakel?: neee inte längre
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid?: jaaa kanske elr är inte riktigt säker
Bio eller promenad: promenad såklart
Är du kittlig: aaa vill jag lova
Snarkar du?: lite kanske?
Rädd för insekter?: aa små kryp FYFAN
Sover du fortfarande med gosedjur i sängen?: ibland :D
Största svaghet: är inte så stark som jag vill. asså inte muskler & sånt nu : P
Vad ska du göra på nyår?: bli full som fan
Det här är jag dålig på: vara sur länge
Bästa bok?: ingen
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?: kunna flyga
Vad vill du jobba som?: POLIS
Chips, morötter eller godis?: självklart chips
Pizza eller hamburgare?: berorpå
Skriver du dagbok?: neeej men blogg
Har du någon flickvän/pojkvän?: nej !
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? japp tatuera  streckkod på min arm hihih
Stökigt eller välstädat?: lite av båda
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?: aaa LÄTT
Hur är din drömtjej/kille?:  jag vet faktiskt inte
Anser du att du är stark?: neeej
Brukar du sola?: på sommaren svar jaa
Röker du?: aa (A)
Kaffe, te eller inget?: KAFFE i mitt hjärta <3
Vad använder du för skor nu?: lite allt möjligt
Hur gammal ser du ut att vara?:  eeem endel säger att jag ser ut att vara 14 : ( & en del säger at tjag ser äldre ut än vad jag är hihihi
Favorit just nu: ingen/inget



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: