SKRIVET: 2007-08-11, kl 16:08:21 | PUBLICERAT I:

you make me sick

ärligttalat så vetifan om kroppen är i sin riktiga form nu mera. måste nog börja tänka om lite granna tror jag. fan håller jag på som jag gör så kommer min kropp dö vid 40 kanske. vem vet.  men fan som sagt man lever bara en gång så det kanske skulle vara trevligt att leva lite längre.


En tillbaka blick från igår då.
först vaknar man upp ser att det regnar som fan ! orka med sånt. så då drar man sig hemåt mot josi å drar en dansmatta istället för skäggetorp runt i dunder regn. sen hem igen sova lite sedan upp & duscha lite sådär. sen fixa kläder & jag hatar det!!! vill bara döö när det kommer till den frasen fyfan inget passar ju längre (fetto, HAHAHAH)
sen va det lite partaja hemma hos josi med simone & gro . Sen drog vi till Norrköping. sen bvar kvällen slut.


ÄCKLIGA OFFER SOM TROR ATT DOM ÄR NÅGOT
KAN JU BARA GÅ & DÖ ELLER NÅGOT
hejdå



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: