SKRIVET: 2007-08-19, kl 20:13:34 | PUBLICERAT I:

vad ska man säga....

Dagens låt: Kat  De Luna - enjoy saying goodbye  BÄSTA!
Dagens frisyr:  jaa nu när man har fluffet så är det som en pudel i en klämma
Dagens smink:  lite mascara så sånt skit
Dagens klädsel:  mjukis brallor, svart linne , mikiss tröjan & en röd bandana
Dagens händelse: jaa inte mkt  yrat runt lite överallt idag tycker jag.
Dagens bästa:  ALLT FRÅN IGÅR , MAN GARVAR JU BARA HAHAHAH
Dagens vill ha:  jaa nee just nu vill jag inte ha något tror jag inte , nee nöjd för stunden
Dagens drog:  det  borde nog vara MIN josi  ( hihihihihi)
Dagens tråkigaste:  hmmm  att det tar så lång tid att göra kaffe !
Dagens finaste:  det borde nog vara lilla tjejen som bor granne med oss( Hanna )
Dagens köp:  hårspray , rött nagelack , rött läppstift & lite deodorant  ( vill ju inte lukta apa )
Dagens mat:  jaa söndagsmiddag vart det idag.
Dagens mående:  jag mår prima min skinka
Dagens gulligaste:  gulligaste vet ifan INGET!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: