SKRIVET: 2007-08-25, kl 13:08:04 | PUBLICERAT I:

lista typ..

Dagens låt:  Jinks -  one night
Dagens frisyr:  eehm har inte gjort något med håret än , så en rishög : /
Dagens smink:  ingenting
Dagens klädsel:  mikiss tröjan med gråa byxor
Dagens händelse:  ingenting tråkigt  buhuuu men det kommer hända grejer
Dagens bästa:  ATT JAG FICK JINKS SKIVA höhöhöhö
Dagens vill ha:  jag vill ha massor typ vill vara brun &  fin kropp
Dagens drog:  CIGG (hjälper mig igenom dagarna)
Dagens tråkigaste:  att gå ut med hund (fan)
Dagens finaste:  "hope you die"
Dagens köp:  inte ett skit
Dagens mat:  har ingen anning har inte ätit än
Dagens mående:  jag mår bra förutom att jag har träningsvärk & mensvärk
Dagens gulligaste:  min mutti hon e bäst : D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: