SKRIVET: 2007-08-17, kl 13:45:38 | PUBLICERAT I:

fyra bugg & en coca cola

jaa du . ettan snus är nog det äckligaste snuset jag någonsin smakat i hela mitt långa liv var ju nära på att spy där ett tag äckliga bror som lurar i mig äckligt snus fanskap. usch!
& den har jävla spännings huvudvärken som jag haft nu i cirka 3 dagar går ju aldrig över igår trode jag att hela huvudet skulle verkligen sprängas typ som att någon hade lagt in en atombomb i hjärnan på mig förjävligt kan man bara säg om det.
& förjävligt kan man säga om många andra saker oxå allt bara tjabblar ihop sig . vilken värld man lever i allså. det blir ju bara värre & värre för nu börjar skolan oxå. & jag vill inte träffa folk (tror jag blivit folk rädd) för jag känner mig inte hemma bland folk längre jag orkar inte se massa människor. inte sånna som man känner heller jag pallar inte jag vet inte vad det är för fel. men nee jag trivs inte bland folk längre men man måste ju träffa lite folk ibland ändå. så får nog ta att komma över den där skiten nu tror jag. Börjar ju med idag att man ska till Nykvarn får se hur det går , med lite öl i magen kanske gör saken bättre eller eller eller eller jag vet inte.

not peace and out.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: